VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ)
Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen
Kies hieronder een onderwerp of kijk in de lijst met veelgestelde vragen
Retouren
Hoe meld ik een retourzending aan?
Ben je niet tevreden met je aankoop? Wat jammer! Je hebt 14 dagen de tijd om het product te retourneren gerekend vanaf de datum waarop je de bestelling hebt ontvangen.
De artikelen moeten dan wel, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking zijn.
Hoe?
Heel simpel, stuur een mail naar info@lifestaal.nl met jouw bestelnummer. Wij sturen je vervolgens een link toe waarmee je het retourlabel kunt aanmaken.
Houd er rekening mee dat de kosten en verantwoordelijkheid voor het retour zenden voor jouw rekening zijn. In Nederland is dit € 6,15 en in België € 9,00
Moet ik verzendkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?
Je product is niet naar wens, en je wilt het retourneren. Dat kan gebeuren. In dit geval zijn de retourkosten voor jezelf. Als je product beschadigd of gebroken is gearriveerd, is het een ander verhaal. Dan nemen wij de kosten voor onze rekening!
Retourkosten:
NL €6,15
BE €9,00
Hoe snel krijg ik mijn geld terug na retourneren?
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag terug op je rekening. Heb je betaalt met een creditcard dan duurt dit circa 14 dagen.
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
Verzenden binnen Nederland is helemaal gratis!
Verzenden naar België kost € 7,00
Afhalen is gratis
Wat is de levertijd van mijn product?
Wij hanteren binnen Nederland maximaal 3 werkdagen levertijd vanaf de verwerkingsdatum. Zijn de 3 werkdagen vanaf het verwerkingsmoment inmiddels verstreken? Neem dan gerust contact met ons op. Wellicht is er ergens iets fout gegaan.
Uit welke leveringswijze kan ik kiezen?
Je kunt kiezen hoe je je pakket wilt ontvangen. Er zijn twee mogelijkheden:
- Bezorgen via post-nl (Gratis in Nederland, €7,00 in België)
- Afhalen op het volgende adres op basis van afspraak:
Molenstraat 24
5735BM Aarle-Rixtel
Nederland
Bezorgen in gemeente Laarbeek is gratis.
Zodra wij de bestelling aan je hebben verzonden ontvang je een e-mail met een Track & Trace code, zodat je jouw bestelling kunt volgen en het tijdstip van levering nagaan. Heb je ervoor gekozen de bestelling af te halen op locatie dan wordt er binnen 24 uur contact met je opgenomen voor het maken van een afhaalafspraak.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Onze producten worden zorgvuldig ingepakt. Het wordt eerst in schuimfolie verpakt en daarna gaat hij in een op maat gemaakte doos zodat de kans op schade tijdens het transport nihil is. Het ophangsysteem is al aan het product gemaakt. In de verpakking zit een plug en schroef.
Vervolgens gaat het pakket op de post.
Betaling
Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar bij Lifestaal.nl?
Lifestaal biedt o.a. de volgende veilige betrouwbare betalingsmogelijkheden aan:
- IDEAL
- PayPal
- Creditcard
- Bancontact
- ApplePay
Is het veilig om online te betalen?
Ja, wij maken gebruiken van de services van de grootste betaalprovider Mollie Payments. Het betaalscherm en je gegevens zijn daardoor altijd veilig.
Krijg ik ook een factuur?
Je krijgt per email een orderbevestiging. Indien je een factuur wilt dan kun je deze bij ons opvragen per email (info@lifestaal.nl)
Montage
Hoe bevestig ik de producten?
Dit is erg eenvoudig! Wij hebben de ophanghaak en de afstandhouders al voor je gemonteerd. Je hoeft het product alleen aan een spijker/schroef te hangen. Wij leveren standaard een schroef met plug mee.
Het is uiterst belangrijk om de schroef/spijker 10mm uit de muur te laten komen.
Stap 1 – Boor een gat ø6mm van 40mm diep
Stap 2 – Duw de plug in het gat
Stap 3 – Draai de schroef in de plug totdat hij 10mm uitsteekt
Dit is nodig zodat het product het beste tegen de muur aan zit en hiermee voorkom je dat het product gaat draaien/kantelen en hierdoor valt.
Garantie
Zit er garantie op de producten?
Wij doen ons best om onze wanddecoratie in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat je wanddecoratie kapot gaat tijdens transport. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lifestaal.nl Wij zullen je probleem gegarandeerd oplossen.
Onze producten zijn van zeer goede kwaliteit. Als er normaal wordt omgegaan met de producten dan zijn ze niet kapot te krijgen.
Winkelinformatie
Zijn de producten in de winkelwagen gereserveerd voor mij?
Nee. Artikelen op de website blijven voor iedereen beschikbaar ook al heb je deze in je winkelwagen.
Is het mogelijk om mijn bestelling later te laten leveren?
Ben je nog aan het verbouwen of heb je de sleutel van je nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan jouw artikelen gratis voor je op totdat je ze wilt ontvangen. Als je hier graag gebruik van wilt maken, stuur dan even een mail naar info@lifestaal.nl Graag ontvangen we een indicatie van de gewenste leverdatum.
Het product is niet op voorraad?
Heb je vragen over een product dat out of stock is? Neem dan even contact met ons op.