FAQ

Wat is de levertijd van mijn product?

Wij hanteren binnen Nederland een levertijd van 1-2 werkdagen. Wanneer je een bestelling plaats ontvang je een digitale Track en Trace code waarop je de bestelling kunt volgen. Zijn de 2 werkdagen vanaf het verwerkingsmoment verstreken? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe meld ik een retourzending aan?

Ben je niet tevreden met je aankoop? Wat jammer! Je hebt 30 dagen de tijd om het product te retourneren gerekend vanaf de datum waarop je de bestelling hebt ontvangen.

De artikelen moeten dan wel, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking zijn.

Hoe?

Heel simpel, stuur een mail naar info@lifestaal.nl met jouw bestelnummer. Wij sturen je vervolgens een link toe waarmee je het retourlabel kunt aanmaken.

Moet ik verzendkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Je product is niet naar wens, en je wilt het retourneren. Dat kan gebeuren. In dit geval zijn de retourkosten voor jezelf. Als je product beschadigd of gebroken is gearriveerd, is het een ander verhaal. Dan nemen wij natuurlijk de kosten voor onze rekening!

Hoe snel krijg ik mijn geld terug na retourneren?

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending storten we het aankoopbedrag terug op je rekening. Heb je betaalt met een creditcard dan duurt dit wat langer. Houdt hierbij rekening met circa 14 dagen.

Wat zijn de verzendkosten

Wij verzenden alle betalingen in Nederland helemaal gratis. Wel zo netjes!

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Onze producten worden zorgvuldig ingepakt. Het wordt eerst in schuimfolie verpakt en daarna gaat hij in een op maat gemaakte doos zodat de kans op schade tijdens het transport nihil is.

We brengen onze pakketten elke werkdag naar een PostNL punt.

Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar bij Lifestaal.nl?

Lifestaal biedt o.a. de volgende veilige betrouwbare betalingsmogelijkheden aan:

  • IDEAL
  • PayPal
  • Creditcard
  • Bancontact
  • Klarna
Is het veilig om online te betalen?

Ja, wij maken gebruiken van de services van de grootste betaalprovider. Het betaalscherm en je gegevens zijn daardoor altijd veilig.

Krijg ik ook een factuur?

Je krijgt per email een orderbevestiging. Indien je een factuur wilt dan kun je deze bij ons opvragen per email (info@lifestaal.nl)

Zit er garantie op de producten?

Wij doen ons best om onze wanddecoratie in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat je wanddecoratie kapot gaat tijdens transport. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lifestaal.nl Wij zullen je probleem gegarandeerd oplossen.

Onze producten zijn van zeer goede kwaliteit. Als er normaal wordt omgegaan met de producten dan zijn ze niet kapot te krijgen.

Is het mogelijk om mijn bestelling later te laten leveren?

Ben je nog aan het verbouwen of heb je de sleutel van je nieuwe huis nog niet? Geen probleem. Wij slaan jouw artikelen gratis voor je op totdat je ze wilt ontvangen. Als je hier graag gebruik van wilt maken, stuur dan even een mail naar info@lifestaal.nl Graag ontvangen we een indicatie van de gewenste leverdatum.

Het product is niet op voorraad?

Heb je vragen over een product dat out of stock is? Neem dan even contact met ons op.